top of page

Splošni pogoji poslovanja


1.SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABA SPLETNE STRANI
Splošni pogoji poslovanja spletne strani so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). TopFlor je spletna stran, ki jo upravlja Žiga Žerovc s.p. ponudnik storitev poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2.DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vedno na voljo naslednje informacije:

 

  • identiteta podjetja

  • kontaktne informacije (e-mail in telefon)

  • bistvene značilnosti storitev,

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in ostale stroške,

  • načini plačila

  • veljavnost ponudbe

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop


3.PONUDBA STORITEV
Zaradi narave ponudnikovih storitev ponudba na strani pogosto spreminja.
Vse storitve se izvajajo pod strokovnim vodstvom, zato so ponujene storitve visoko kakovostne in v zadovoljstvo uporabnikom.
Ponudnik si prizadeva za ažurnost terminov in si pridržuje pravico do spremembe ali odpovedi storitve v primeru bolezni ali višje sile.

4. NAČIN PLAČILA
Na spletni strani je možno oddati povpraševanje, plačila se izvajajo preko ponudb in predračunov.

5. CENE
Cene storitev veljajo za vse stranke. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo po potrditvi oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh kupcu skušal ponuditi ustrezno cenovno rešitev, ki bo služila obojestranskemu zadovoljstvu.

6. REZERVACIJE
Rezervacija za storitve se opravi preko e-pošte ali telefona. Ob prijavi dobi stranka sporočilo s potrditvijo in ponudbo preko e-pošte.

Ob prejetem potrditvenem sporočilu, mora stranka plačilo izvesti v dogovorjenem roku. Del plačila se izvede pred samo izvedbo storitve, del pa po opravljenem delu.

7. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Po nakupu je možen odstop od pogodbe v primeru pisne odpovedi najkasneje 14 dni pred začetkom izvajanja del. Odstop je možen tudi v primeru izredne situacije( bolezen) s potrdilom. 

8. PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Ponudnik se zavezuje k varovanju podatkov strank. Podatki bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informacij, računov, lastne analize in ostalo potrebno komunikacijo. 

9. KOMUNIKACIJA
S stranko lahko ponudnik komunicira preko e-pošte ali telefona pridobljene preko prijavnih obrazcev. Podatke lahko ponudnik uporablja samo za namene pošiljanja opominov ali spremembe termina. Stranka lahko ponudnika kontaktira preko e-pošte ali telefona navedenega na spletni strani v času uradnih ur: Ponedeljek – petek od 8.00 do 15.00.

10. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika obrne prek elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku petih delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik si prizadeva, da bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

bottom of page